Tuesday, March 29, 2011

Kerja @ praktikal

     Keja, keja, keja... Malasnya rasa... Biarlah walaupun bru prktikal tpi memang membosankan la... Btul la org kta kalu kerja ni xde life... Masuk keja dah kul 8 pgi lgi, kluar plak biasa kul 5 ptg... Balik2 dah penat, dah x larat nak enjoy.. Biasa lepas jer solat insyak trus tidow... What a life... Hahahaha.. Sometimes rasa nak ketawa pun ada bila duk pikir2 balik pasal benda gini... Dlu masa tgh bljar x sabar rasa nak keja.... Nak cari duit la kononnya, nak kahwin la tujuannya (aku sorang jer ni...)... Hahahahaha... Bila dah start prktikal ni memang dah baru terasa what a life really is.... Grow up, study, graduate n work then died, don't forget to pray... Hahahaha... Maybe it is the way how our world roll... 


Anyway, praktikal aku bleh dikata mostly duk maen jer.. Duk rilek jer, enjoy2 everyday at work... Mula2 semangat giler nak keje.... "Msti sronok weh kijo", statement xleh blah... "Puah weh duk dalam opis ni...", statement 2 3 mnggu selepas statement itu.... Cepat sungguh berubah.... Hahahaha... Apa2 pun hari2 aku tempuhi dgn sabar dan pnuh dugaan.... Sejak aku praktikal ni macam2 benda bleh rasa, ikan masak 3 rasa la, nasi ulam la, makan kat kopitiam la (ni section makan jer....).... Hahahaha.... Masa pun berlalu ngan pantas tup tap tup tap, dah nak habis dah aku prktikal... Kejap jer rasa... Skrang ni la baru rasa "ARGGGGGHHHHHHHHHHHH..... Keje x ciap lgi, report x buat lgi... Bodoh btul la... Aduh"..... Kta mnyesal pun kluarlah dari hati yg dlu duk senang lenang.... Aduh2.... Ni la hidup!!!!!!!!

0 comments: